Fredag, Grönt är skönt!

Idag är det fredagen den 27 augusti och jag hade en nagelkund idag. Min stamkund Tess. Hon är så himla duktig att sköta om sina akrylnaglar. Jag ger dig en stor stjärna!! :)

Jag har fått in en hel hög med nya färger. (det får ni bilder på senare sen) Så Tess hade en liten omröstning och förfrågning om vilken färg hon skulle ha. Det blev helt klart grön. Så japps Grönt blidde det! Men om det blev snyggt? Det blev helt grymt snyggt! Jag gillade det!

GILLAR NI DEN NYA GRÖNA FÄRGEN???






Kommentarer
Postat av: louise

hej sarah :)

jag är jättesugen på att utbilda mig till frisör och senare kanske nagelteknolog/make up artist.

vet du någon bra utbildning? ska man gå björn axén, är det den bästa? :) tack!

2010-08-27 @ 21:50:26
URL: http://myslisen.blogg.se/
Postat av: Therese Viitanen

Jag väcker alltid uppmärksamhet med mina gröna naglar!!!!

Jag är som alltid nöjd men börjar planera inför nästa färg...fniss

Tack för stjärnan!!!! Men jag blir nog faktiskt bättre och bättre på att ta hand om mina naglar!

kram kram

2010-09-01 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0